måndag 26 mars 2012

I sista minuten... Kortskissens 5-årskalas Jennies utmaning

... för det gäller väl fortfarande om man har till och med den 26:e på sig att ladda upp bidrag? 

Till Jennies bidrag i 5-årskalaset som pågår fram till och med idag på Kortskissen så skulle man inspireras av siffran 5, antingen använda själva siffran eller använda 5 av nånting. Jag valde 5 olika mönstrade papper. Så skulle man inspireras av någon av de 5 senaste skisserna också och jag valde att utgå från skiss #165.


Så, ett ganska enkelt och stilrent kort till en 60-årig golfspelande man. Hoppas det uppskattas!

Godnatt, nu ska jag jobba en liiiten stund till sen ska jag sova, har haft en intensiv men fantastisk dag på mitt underbara arbete!

Tack för att du tittar in! <3

Kramar, Cath.

1 kommentar:

Jennie sa...

Så fint kort du gjort! Tack för att du var med!